top of page
חתונה גדולה בגן אירועים

חתונה גדולה בגן אירועים

זוגות רבים אשר עומדים להתחתן חולמים על חתונה גדולה ומפוארת שנערכת במתחם גן אירועים בצפון. בעוד שלהתחתן בחתונה גדולה זה מאוד יוקרתי, חשוב לזכור שהפקת חתונה עם כמות גדולה של מוזמנים היא בדרך כלל סיוט לוגיסטי. 


להפקת חתונה עם כמות גדולה של מוזמנים יש יתרונות וחסרונות שאתם צריכים להכיר לפני שאתם שוכרים גן אירועים בצפון. הפקה של חתונה עם כמות גדולה של מוזמנים אולי תעניק לכם הרבה יותר שמחה, אך היא גם תקשה אליכם בהכנות לקראתה. כמובן שהמושג "חתונה גדולה" הוא סובייקטיבי בהתאם לגודל המשפחה שלכם והאזור, כאשר באזור הצפון חתונה גדולה היא חתונה שכמות המוזמנים שלה עולה על 250 איש:

יתרונות של חתונה גדולה בגן אירועים

  • הרבה מומחים להפקות חתונה טוענים שחתונה גדולה לא בהכרח יוצרת יותר עבודה במהלך ההפקה שלה לעומת חתונה קטנה, אז תמיד עדיף לעשות חתונה גדולה בגן אירועים. המחשבה מאחורי הטענה הזאת היא שבכל מקרה תצטרכו להשכיר גן אירועים בצפון, חברת קייטרינג, תקליטן וכו' גם לחתונה קטנה. הרי הדבר היחידי שישתנה זה לא כמות הספקים אלא ההכנה של אותם ספקים לכמות המוזמנים.

  • כאשר אתם מפיקים חתונה גדולה אתם לא צריכים להימנע מלהזמין אנשים לחתונה, וזה יכול לחסוך לכם הרבה כאב ראש ואי נעימות. הרבה זוגות מעידים על כך שאחד הדברים שהכי קשה להם לעשות זה להחליט על רשימת מוזמנים, במיוחד בשלב שצריך להתחיל למחוק שמות מהרשימה. בחתונה עם כמות גדולה של מוזמנים תוכלו לשלוח הזמנות לכמה שיותר אנשים.

  • חתונות גדולות מחייבות לקבל עזרה של מפיקת חתונות, וזה בסופו של דבר יתרום לכם רבות. שיש לכם מישהו מקצועי ובעל ניסיון שמטפל בעניינים של הפקת החתונה עבורכם, אתם יכולים להיות רגועים שכל ערב החתונה יעבור חלק ובלי בעיות. מפיקת החתונה דואגת לעבוד מול כל הספקים, החל מבעל מתחם גן האירועים ועד לספק החתונה הקטן ביותר.

  • ככל שיש לכם יותר מוזמנים אז אתם מקבלים יותר כסף ויכולים להשתמש בכסף הזה לממן את הוצאות החתונה. רוב הוצאות החתונה הן הוצאות קבועות ולכן אם תצליחו להגדיל את כמות המוזמנים תוכלו לממן יותר מהחתונה, ואולי אפילו לצאת ברווח.

חסרונות של חתונה גדולה בגן אירועים

  • אין הרבה גני אירועים בצפון שיכולים לאכלס כמות גדולה של מוזמנים מעל 400-500 איש, כך שאם כמות המוזמנים לחתונה נעה בסביבות הכמויות הללו אתם תתקשו לשריין לכם תאריך לחתונה. אסור לשכוח גם שלא כל גני האירועים בצפון יכולים לאכלס חתונת חורף, אז הכמות הזאת עוד יותר מצטמצמת בחורף.

  • חתונות גדולות הרבה פחות אינטימיות והרבה פעמים יוצא מצב שאתם חוגגים עם אנשים שאתם בכלל לא מכירים. הרבה זוגות שהפיקו חתונה גדולה התחרטו על ההחלטה בגלל שהם נדרשו להזמין הרבה קרובי משפחה רחוקים או חברים מפעם רק כדי למלא את מכסת מתחם גן האירועים.

  • סידור הישיבה יהיה הרבה יותר מסובך וקשה לעשות כאשר יש לכם הרבה מוזמנים בגלל שזה אומר שיש לכם הרבה יותר שולחנות גדולים והרבה יותר אנשים לסדר באותם שולחנות. הרבה פעמים יכולות להיווצר אי התאמות ולכן תדרשו לעשות הרבה חושבים בעניין.

  • החיסרון הגדול ביותר בהפקה של חתונה גדולה בגן אירועים הוא כמובן סכום הכסף שתדרשו להוציא על הפקת החתונה. ברגע שאתם מכפילים את כמות המוזמנים, ביחס לחתונה קטנה כמובן, אז ההוצאות יגדלו משמעותית. למשל גן אירועים בצפון שיכול להכיל 600 איש יעלה יותר לשכור מאשר גן אירועים קטן שמשרת עד 250 איש, יותר מנות להגשה יעלו את מחיר השירות של חברת הקייטרינג וכו'. חשוב לנסות לצמצם כמה שיותר עלויות בהפקה של חתונה, ובמיוחד בהפקה של חתונה גדולה, על מנת להשאיר לכם מספיק אוויר לנשימה עד ליום החתונה.

        

החורשה - גן אירועים בקיבוץ יגור

דרך השלום 1, יגור

072-392-6960

גן החורשה

השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם

חתונה גדולה בגן אירועים
bottom of page