top of page
חתונה בגן אירועים קטנים

חתונה בגן אירועים קטנים

גן אירועים בצפון יכול להיות המקום המושלם לחגוג בו חתונה קטנה. במיוחד אם החתן והכלה דואגים לנצל את השדרוגים המומלצים לאירוע חתונה בגן אירועים קטנים. המשיכו לקרוא בכדי לגלות אילו שדרוגים יכולים להפוך את החתונה שלכם ללילה בלתי נשכח. 


הדבר שהכי חשוב לזוגות הצעירים המתכננים חתונה הוא כמובן להפוך את אירוע החתונה לחוויה בלתי נשכחת עברו האורחים שלהם. לכן, רוב הזוגות הצעירים בצפון בוחרים לערוך חתונה בגן אירועים קטנים. העיצוב המושלם, בשילוב עם אירוע במרחב פתוח, הוא הצעד הראשון לחתונה בלתי נשכחת.

 

עם זאת, ישנם כמובן עוד כמה שדרוגים נפלאים שתמיד אפשר לעשות לכל חתונה בגן אירועים. נסו ליישם כמה שיותר מהשדרוגים הבאים בחתונה שלכם בכדי להשיג את המקסימום מהיום המאושר שלכם:

שדרוגים לקייטרינג החתונה

בין אם סגרתם על גן אירועים בצפון המספק את הקייטרינג בעצמו או בין אם שכרתם חברת קייטרינג חיצונית, אין ספק שתמיד יש מקום לשדרג את חווית הקייטרינג בחתונה. הרי האוכל הוא הדבר המדובר ביותר בחתונה, ומה שהאורחים תמיד יזכרו ראשון, אז מומלץ להשקיע בו כמה שניתן בהתאם לתקציב החתונה. ישנן דרכים רבות לשדרוג תפריט קייטרינג בחתונה: הרחבת הגיוון בתפריט המאכלים בחתונה, הוספת בר מתוקים, עמדת גלידה, שדרוג איכות המנות העיקריות, מפל שוקולד, עמדת פופקורן, הוספת מאכלים חריפים, הגשת מנות בצליית אסאדו, הוספת משקאות חריפים בבר המשקאות ועוד. זכרו שהקייטרינג צריך להוות כמחצית מעלויות החתונה כולל השדרוגים השונים.

שדרוגים לצלם החתונה

היום כבר לא שוכרים צלם החתונות רק בשביל לתעד את החתונה, אלא, הוא הופך להיות חלק בלתי נפרד מהאטרקציות של החתונה לאורחים. כמובן שצלם החתונה עדיין צריך לקחת תמונות של האורחים ולצלם את ווידאו החתונה, אך יש עוד כמה שדרוגים שהוא יכול לספק לכם. אנו ממליצים לברר עם צלם החתונה לגבי השדרוגים הבאים: צילום מגנטים לאורחים, צילום על לוחות עץ, התקנת תא צילום בחתונה, צילום מגנטים עם רקע לבחירה, צילום ברכת ווידאו לחתן והכלה, צילום חתן כלה, יצירת אלבום תמונות חתונה ועוד. היום צלמים רבים מעניקים חבילות צילום הכוללות את האטרקציות הללו – בררו מה כוללת חבילת הצילום של החתונה שלכם מול סטודיו הצילום.

שדרוגים לחלק הבידור בחתונה

אחד החלקים העיקריים ביותר בחתונה הוא כמובן חלק הריקודים. מעבר לכך שאתם צריכים תקליטן טוב לחתונה, כזה שידע להרקיד את האורחים ברגעים הנכונים, יש עוד כמה אטרקציות בידוריות שיכולות לשדרג את האירוע ולהפוך אותו לערב בלתי נשכח. אז בנוסף לסגירת תקליטן בחתונה ישנם עוד כמה שדרוגים שאפשר להוסיף לחתונה בגן אירועים בצפון: הופעה של להקה חיה בקבלת הפנים, כניסה לחופה בליווי כנר, כניסה של החתן עם קבוצת מתופפים, הופעה חיה של אומן מפורסם, רב מזמר, נגן נבל, להקת ג'אז ועוד.

אטרקציות חתונה נוספות

תחום האטרקציות לאירועים גדל משנה לשנה. יותר ויותר זוגות מחפשים דרכים לשדרג את החתונה שלהם בצורה שונה ומיוחדת. אז אם גם אתם מחפשים דרכים לשדרג את חתונה בגן אירועים בצפון, אנו רוצים להמליץ לכם על מספר אטרקציות נפלאות לחתונה: עיצוב בלונים מקורי בגן האירועים, שקית מתנות לאורחים, עיצוב פרחים לשולחנות האורחים בחתונה, עיצוב גן אירועים כפרי, פעילויות מהנות לילדי האורחים, צייר דיוקנים, זיקוקי דינור בסוף החופה, קונפטי במהלך הכניסה לחופה, אמן בלונים לילדים, מצגת וידאו על החתן והכלה, בר משקאות על רחבת הריקודים ועוד. שימו לב – אטרקציות כאלו בהחלט משדרגות את החתונה. אך שימוש ביותר מדי אטרקציות יכול ליצור כאוס בחתונה עצמה. רצוי לא להשתמש ביותר מדי אטרקציות.

        

החורשה - גן אירועים בקיבוץ יגור

דרך השלום 1, יגור

072-392-6960

גן החורשה

השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם

חתונה בגן אירועים קטנים
bottom of page