top of page
גני אירועים מיוחדים לחתונה

גני אירועים מיוחדים לחתונה

יש מגוון רחב של גני אירועים בצפון הנכנסים תחת הקטגוריה של גני אירועים מיוחדים לחתונה. כשפונים לבחור גן אירועים מיוחד לחתונה כדאי לדעת מספר דברים חשובים, אשר יכולים לעזור לכם למצוא את גן האירועים המושלם ביותר לחתונה. המשיכו לקרוא בכדי לגלות מה אתם חייבים לדעת. 


הצעד הראשון לתכנון החתונה המושלמת הוא ללא ספק בחירת מתחם האירועים. כל זוג שרוצה שיום החתונה שלו יהיה הכי מושלם חייב לבחור במתחם האירועים הנכון. בעקבות כך, יותר ויותר זוגות בוחרים במתחמי גני אירועים מיוחדים לחתונה הבנויים ומעוצבים במיוחד לחגיגת חתונה. בכדי לבחור את גן האירועים הנכון ביותר עבורכם, במיוחד אם מכוונים לערוך חתונה באחד מגני האירועים שבצפון, יש כמה דברים שכדאי לדעת לפני שמתחילים לתכנן את החתונה. להלן כל הדברים החשובים שכדאי לכם לדעת על בחירת גני אירועים בצפון:

קיבולת המוזמנים של גני אירועים משתנה מגן לגן

לא כל גני האירועים בצפון נוצרו שווים. גני אירועים בצפון יכולים להיות שונים ביכולת קיבולת המוזמנים שלהם. לא כל גן אירועים בצפון שתיצרו איתו קשר יכול לשרת את כמות המוזמנים של החתונה שלכם. חשוב לשים לב שאתם פונים רק לגני אירועים המתאימים לכמות המוזמנים לחתונה.

ניתן לבצע משא ומתן על עלויות ההשכרה

גני אירועים בצפון רוצים אתכם בתור לקוחות והם תמיד פתוחים למשא ומתן על עלויות ההשכרה. גם אם גן האירועים שאתם ממש רוצים אינו מוכן לרדת במחיר, יש סיכוי טוב שהוא יהיה מוכן להוסיף עוד שירותים (למשל קינוחים נוספים או שירות בר) באותו מחיר למוזמן.

תכנית התמודדות עם בעיות במזג האוויר

לכל גן אירועים פתוח בצפון יש תכנית להתמודדות עם בעיות במזג האוויר. אם קיים סיכוי שיהיו גשמים ביום החתונה אז מומלץ לברר את התכנית של גן האירועים להתמודדות עם מזג האוויר, בין אם זה הקמת אוהל או מעבר החופה לתוך אולם.

דרישות קייטרינג מינימליות

גני אירועים מיוחדים מסוימים מחזיקים בדרישות מינימום של קייטרינג, בין אם זה מבחינת הכנת מנות או בין אם זה מבחינת שתייה אלכוהולית. חשוב לבדוק את הנושא מול גן האירועים בכדי שלא תשלמו בטעות יותר ממה שאתם צריכים.

 

באפשרותכם לבחור את הספקים לחתונה

לכל גן אירועים יש רשימה של ספקים מומלצים לחתונה שהם מעדיפים לעבוד איתם. בעוד ניתן לבחור ספק מתוך הרשימה של גן האירועים בלי הרבה חששות, בהחלט חשוב לזכור שבאפשרותכם תמיד לבחור כל ספק אחר חיצוני לגן האירועים. אף גן אירועים לא יכול להכריח אתכם לבחור בספק חתונה ספציפי.

חשוב לבדוק חנייה

גני אירועים מיוחדים לחתונה חייבים לספק לאורחים אזור חנייה קרוב ונגיש. לפני שסוגרים על גן אירועים חשוב לוודא שיש מספיק חנייה ביחס לכמות המוזמנים.

 

תאורה והגברה

בגני אירועים פתוחים תאורה והגברה מהווים מרכיב משמעותי בהצלחת החתונה. חשוב לוודא שגן האירועים מצויד בתאורה והגברה איכותיים שיכולים לספק מספיק אור בשעות הערב ואיכות שמע טובה לרחבת הריקודים.

שינה לאחר החתונה

יש גני אירועים מיוחדים לחתונה המספקים חדר שינה לחתן והכלה בסוף הערב ויש גני אירועים שאין בהם סידור שינה והזוג נדרש להזמין לילה במלון. כדאי לדעת מראש האם גן האירועים מעניק סידור שינה או לא בכדי להתכונן בהתאם ולחשב את העלויות הנוספות לשינה בבית מלון בתקציב החתונה.

 

הצלחת הקייטרינג תלוי באיכות השף

רוב גני האירועים מגישים פחות או יותר את אותן סוגי מנות. יהיו מנות בשריות, יהיו מנות צמחוניות וכו'. ההבדל היחידי באיכות הקייטרינג בין גני אירועים בצפון הוא תמיד השף. קייטרינג בגן אירועים מיוחד לחתונה חייב לספק שף מקצועי שמכין את המנות בצורה האיכותית ביותר. דאגו לבצע טעימות לפני שסוגרים גן אירועים.

        

החורשה - גן אירועים בקיבוץ יגור

דרך השלום 1, יגור

072-392-6960

גן החורשה

השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם

גני אירועים מיוחדים לחתונה
bottom of page