top of page
גני אירועים בצפון והסביבה

גני אירועים בצפון והסביבה

גני אירועים בצפון והסביבה הם בין מתחמי האירועים המבוקשים ביותר לחתונה. על מנת לקחת את ההחלטה הנכונה לגבי השכרת גן האירועים המתאים ביותר עבור החתונה שלכם, תדרשו לקבל מידע חיוני על מספר נושאים. לכן, מומלץ לשאול כל מנהל גן אירועים כמה שאלות חשובות. 


בחירת מתחם החתונה היא ללא ספק הבחירה החשובה ביותר בעת תכנון חתונה. בעקבות כך, כאשר מחפשים גן אירועים לחתונה אין מנוס מלעשות סקר שוק מקיף לגבי המקום המתאים ביותר לחגוג בו את היום החשוב ביותר בחייכם. הרי אתם לא רוצים לקחת את ההחלטה הלא נכונה לגבי גן האירועים לחתונה. במהלך פגישה מול נציגי גני אירועים בצפון, יש להעלות מספר שאלות חשובות על השירות שמעניק גן האירועים במטרה לקבל את המידע החיוני לבחירה נכונה של גן אירועים. להלן כל השאלות שכדאי לשאול נציג גן אירועים לפני שלוקחים החלטה סופית:

האם גן האירועים פנוי בתאריך שאנו רוצים להתחתן?

אם חיפשתם גני אירועים בצפון והסביבה, יש לכם בטח כבר תאריך ספציפי שאתם רוצים להתחתן בו, או כמו רוב הזוגות תקופה מסוימת שבה אתם רוצים להתחתן. יש לברר מהי הזמינות של גני אירועים בצפון? באילו גני אירועים בצפון יש זמינות סביבות התאריך שאתם רוצים להתחתן בו? והיכן יש לכם אפשרות לשריין מקום בתקופה הרצויה?

מהי כמות המוזמנים המקסימלית לחתונה בגן האירועים?

מומלץ שתתחילו לחפש גן אירועים בצפון רק לאחר שיש לכם כבר הערכה של כמות המוזמנים לחתונה. לאחר מכן, אתם יכולים לבקר גני אירועים ולשאול – מהי כמות המוזמנים המקסימלית לחתונה בגן האירועים? ההמלצה היא לבחור בגן אירועים שהקיבולת המקסימלית שלו לאורחים בחתונה היא טיפה גדולה יותר מכמות המוזמנים שלכם לחתונה. הרי אתם לא רוצים לשלם הרבה על גן אירועים ענק לחתונה קטנה, ומצד שני, אתם לא רוצים לחץ של הרבה אורחים במקום קטן.

האם החנייה של גן האירועים יכולה לשרת את כמות המוזמנים לחתונה?

לפעמים גן האירועים עצמו יכול לשרת את כמות המוזמנים לחתונה, אך במקביל, החנייה בגן האירועים לא בהכרח מתאימה. חשוב לשאול האם גם החנייה של גן האירועים יכולה לשרת את כמות המוזמנים בחתונה? רק בכדי לוודא שלא יהיו תלונות על חנייה מצד האורחים.

מהם המחירים להשכרת גן האירועים לפי ימות השבוע?

מחירים של השכרת גני אירועים בצפון לא רק משתנים לפי העונה בשנה, הם גם בדרך כלל משתנים בין הימים בשבוע. הרי חתונה בשלישי בערב תעלה פחות מחתונה בחמישי בערב. לכן, חשוב לשאול מה המחירים של גן האירועים לפי ימות השבוע.

 

האם גן האירועים מעניק חבילת ספקים במחיר מוזל?

רוב גני האירועים בצפון מעניקים חבילת ספקים במחיר מוזל בתוספת להשכרת האירוע. אילו ספקים שהגן רגיל לעבוד איתם והם יכולים להעניק לזוג מחיר מוזל אם הם מחליטים להשתמש בהם. רצוי לשאול את גן האירועים, האם הוא מספק חבילת ספקים במחיר מוזל? רצוי לשקול להשתמש בחבילה הזאת בכדי לחסוך בעלויות.

האם יש שירותים נוספים שגן האירועים מספק לחתונה?

מעבר לחבילת ספקים במחיר מוזל, יש גם הרבה גני אירועים בצפון המספקים שירותים נוספים לחתונה במחירים אטרקטיביים. שירותים כגון אטרקציות לחתונה, סידורי פרחים, הזמנות לאורחים, אפליקציות לסידור ישיבה, שירות SMS תזכורת וכו'. מומלץ לשאול את מנהל גן האירועים – האם יש לכם עוד שירותים שהגן מציע במחיר מוזל?

מהי התכנית החלופית אם יורד גשם?

במידה ואתם רוצים להשכיר גן אירועים פתוח במהלך סתיו/חורף, אתם צריכים לקחת בחשבון שיש סיכוי לגשמים בערב החתונה. לכן, חשוב לשאול את מנהל גן האירועים – האם יש תכנית חלופית למקרה שמתחיל לרדת גשם? לדוגמה, העברת טקס החופה לתוך אזור מקורה בגן.

        

החורשה - גן אירועים בקיבוץ יגור

דרך השלום 1, יגור

072-392-6960

גן החורשה

השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם

גני אירועים בצפון והסביבה
bottom of page