top of page
גני אירועים בחורף

גני אירועים בחורף

בדרך כלל גני אירועים בחורף הם לא יעד מרכזי לחתונות בגלל שזה מאוד בעייתי לערוך חתונה בשטח פתוח במהלך חודשי החורף. אך בשנים האחרונות הוקמו מספר גני אירועים בצפון אשר המציעים לזוגות גן אירועים עם אולם מקורה המתאים גם לחתונה בחורף. שוקלים לערוך חתונה בחורף בגן אירועים? אנו רוצים לשתף אתכם במספר טיפים מועילים לחתונה חורפית.


עד לפני מספר שנים לחגוג חתונת חורף בגן אירועים הייתה החלטה גרועה מאוד. אך בשנים האחרונות יותר ויותר גני אירועים בצפון הוסיפו אולמות מקורים אשר מאפשרים להם להציע לזוגות המתחתנים את האופציה לשלב את עיצוב הגן גם לחתונה חורפית. קבלת הפנים מתחילה בגן האירועים, אם מזג האוויר מרשה זאת, ושאר החופה ואירוע החתונה באולם סגור. קח מקבלים את הטוב ביותר משני העולמות.

 

סגרתם חתונה בגן אירועים בצפון בתקופת החורף? מזל טוב. אך כמובן שעבודת התכנון של החתונה רק מתחילה. להלן כמה טיפים מועילים להפקת חתונה חורפית בגן אירועים פתוח שכדאי להכיר. 

האריכו את זמן קבלת הפנים לפני החופה

קחו בחשבון שבחורף זמן הנסיעה של האורחים בדרך כלל מתארך בגלל הגשמים ומזג האוויר הלא נוח שיוצרים פקקים וגורמים לנהגים לנסוע לאט יותר. אז בכדי לא להגיע למצב שהרבה אורחים מגיעים מאוחר ומפספסים את טקס החופה, מומלץ להאריך במקצת את קבלת הפנים לפני החופה. דחו את טקס החופה בחצי שעה יותר מביום רגיל בכדי להבטיח שכל האנשים שאתם אוהבים יספיקו לחוות את הרגע המאושר שלכם בחופה.

עצבו את גן האירועים בצבעים המתאימים לחורף

רוב גני האירועים בצפון מעוצבים עבור חתונות קיץ עם צבעים של ירוק, צהוב וכחול. אך העובדה שמרבית החתונות של גני אירועים בצפון נערכים בקיץ, זה לא אומר שאתם צריכים להסתפק בעיצוב קיצי בחתונת חורף. אם גן האירועים שאתם שוכרים באמת מתאים גם לחתונות חורף, הם ידעו להתאים את העיצוב בגן ובאולם לחורף. עיצוב של אולם אירועים לחתונה חורפית צריך להתבסס על צבעים חמים של אדום, בורדו, חום וצבעים המעניקים מראה יוקרתי כגון זהב.

שמרו על האורחים חמים

חשבו ביחד עם מנהל גן האירועים על אילו פעולות אתם יכולים לעשות על מנת לשמור על האורחים בחתונה חמים ונעימים. אתם למשל יכולים להחליט להתקין תנורים חמים בגן במהלך קבלת הפנים, להבטיח מיזוג חמים בתוך אולם האירועים המקורה, להגיש יותר מנות חמות בקבלת הפנים וכו'. אל תשכחו שהאורחים צריכים להרגיש נעים כמה שיותר, במיוחד כאשר מדובר על חתונה חורפית.

תפריט קייטרינג חורף

כבר ציינו שכדאי להגיש יותר מנות חמות בקבלת הפנים כחלק משמירה על האורחים חמים ונעימים, אך מעבר לכך מומלץ כמובן גם לדאוג להציג תפריט המתאים לעונת החורף. זה גם מאפשר לכם להציע מאכלים שלרוב לא מגישים במרבית השנה, כמו מרקים, וגם לחסוך עלויות תשלום על הקייטרינג עם תשתמשו בחומרי גלם המתאימים לעונת החורף.

תאורה בגן האירועים

במהלך הסתיו והחורף השמש שוקעת מוקדם מאוד. אם מזג האוויר נעים מספיק ואתם רוצים לערוך את קבלת הפנים בשטח הגן, חשוב לדאוג שתהיה מספיק תאורה. וודאו עם גן האירועים שמותקנת תאורה מלאכותית שתידלק כאשר השמש מתחילה לשקוע בכדי שאף אורח לא יפספס את אירוע המושלם שלכם.

 

השקיעו יותר בחורף בתקליטן לחתונה

אורחים נוטים פחות לרקוד בחתונה בחורף. מזג האוויר, הגשמים והקור מוציאים לרוב האורחים את האנרגיה לרקוד בחתונה. לכן, תפקיד התקליטן בחתונת חורף בגן אירועים בצפון עוד יותר חשוב מבדרך כלל. המשימה שלו תהיה להרקיד את האורחים ולהבטיח שהחתונה שלכם תהיה אירוע שלא ישכח לעולם.

        

החורשה - גן אירועים בקיבוץ יגור

דרך השלום 1, יגור

072-392-6960

גן החורשה

השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם

גני אירועים בחורף
bottom of page