top of page
גן אירועים פתוח

גן אירועים פתוח

בתקופת הקיץ יותר ויותר זוגות בוחרים להתחתן במתחם גן אירועים פתוח. חתונה בשטח פתוח מעניקה יתרונות רבים לזוג המאושר. אז אם כבר החלטתם לחפש גן אירועים בצפון, כדאי לכם לשקול לחגוג את החתונה בגן אירועים פתוח תחת כיפת השמיים. 


אחת ההחלטות החשובות ביותר העומדות בפני זוג מאושר שהחליט להתחתן במהלך תקופת הקיץ בגן אירועים בצפון היא, האם לחפש גן אירועים עם אולם מקורה או האם להתחתן בגן אירועים פתוח? החלטה זאת משפיעה על מגוון רחב של נושאים בהקשר החתונה, החל מתאריך החתונה שייבחר ועד לספקים שעובדים איתם בחתונה, ולכן חשוב לקחת את ההחלטה הנכונה. מכיוון שמזג האוויר בקיץ הישראלי ברוב הימים מאוד נעים למפגש בשטח פתוח, מדוע לא לשקול לבחור בגן אירועים בצפון שאין לו אולם מקורה? יש מגוון רחב של יתרונות לערוך חתונה בגן אירועים פתוח שכדאי לכם להכיר:

אווירת חתונה קיצית

הדרך הטובה ביותר למקסם את העובדה שאתם מתחתנים בקיץ היא על ידי בחירת גן אירועים פתוח. מצב הרוח הקיצי של חתונה בשטח פתוח תחת כיפת השמיים הופכת את היום המאושר שלכם לחקוק בזיכרונות של כל האורחים. אז בין אם אתם מתחתנים בחתונת צהריים כשהשמש זורחת או בין אם אתם מתחתנים בלילה תחת הכוכבים, אין דרך טובה יותר ליהנות מהאווירה הקיצית בחתונה.

עיצוב גן אירועים טבעי

חתונות בגני אירועים בצפון הפכו למאוד פופולריות בגלל שעיצוב גן אירועים הוא אחד הדברים המרשימים ביותר שיש. הרי אין על עיצוב מתחם אירועים שמכיל מדשאות ירוקות, עצי דקל, צמחים בגוונים שונים, מזרקות וכו'. הרי אף אולם אירועים מקורה לא יכול להתחרות בנופים שכאלו. אז כל מה שתדרשו לעשות בכדי להשיג את מראה העיצוב הטבעי המושלם לחתונה או פשוט לבחור בגן האירועים המתאים.

אפשרויות נוספות לצילומי חתן וכלה בטבע

עיצוב טבעי, כמו שיש בגני אירועים בשטחים פתוחים בצפון, נפלאים כתפאורה לצילומי חתן וכלה. כמובן שכל זוג מבצע צילומי חתן וכלה בתחילת היום במספר מקומות טבעיים, אבל חשוב לדעת שגני אירועים פתוחים גם מציעים מגוון אפשרויות צילום נוספות לצילומי החתן והכלה באור טבעי. אז אם אתם רוצים לצמצם את זמן צילומי החתן והכלה ביום החתונה, או שפשוט אתם רוצים שתהיה לכם את האפשרות לצלם עוד כמה תמונות זוגיות לפני שהאורחים מתחילים להגיע לחתונה, אז גן אירועים פתוח הוא בשבילכם.

חתונה רשמית או קז'ואל - הבחירה שלכם

אחד היתרונות הגדולים של חתונה בגן אירועים פתוח הוא, שהחתונה יכולה להיות רשמית ככל שתרצו או באווירת קז'ואל קיצית נחמדה. בשונה מאולם אירועים יוקרתי, לא חייבים להכריח את המוזמנים להגיע כל כך רשמיים. תוכלו לבחור האם החתונה שלכם היא חתונה רשמית או חתונה קיצית קלילה. במידה ובחרתם ללכת על חתונה קיצית קלילה, אל תשכחו להתאים את שאר הספקים לחתונה בהתאם על מנת לייצר אווירה קלילה ומושלמת בחתונה.

 

גן אירועים פתוח זול יותר

אם תשאלו כל זוג שמתכנן חתונה אם נושא הכסף חשוב הוא יענה לכם "שבהחלט כן!". כמובן שאתם רוצים שיום החתונה שלכם יהיה היום הכי מושלם שיש, אך באותו זמן, אנחנו בטוחים שאתם לא תתנגדו לחסוך קצת כסף. בחירה בגן אירועים פתוח בצפון עוזרת לכם לחסוך כסף ועדיין לשמור על רמת החתונה. בדרך כלל עלות ההשכרה של גן אירועים פתוחים בצפון זולה יותר מהשכרה של גן אירועים בצפון שיש לו אולם מקורה. אז אם חשוב לכם למצוא מקום מושלם לחתונה שלא ישאיר אתכם עם חור בכיס, בחרו בגן אירועים פתוח.

        

החורשה - גן אירועים בקיבוץ יגור

דרך השלום 1, יגור

072-392-6960

גן החורשה

השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם

גן אירועים פתוח
bottom of page