top of page
גן אירועים כפרי לחתונה גדולה

גן אירועים כפרי לחתונה

בשנים האחרונות יותר ויותר זוגות בוחרים במקומות עם עיצוב טבעי כמו גן אירועים כפרי לחתונה. בתקופת האביב והקיץ אין ספק שמקום כמו גן אירועים בצפון בעיצוב כפרי יכול להיות מושלם, אך חשוב לדעת מראש מספר דברים על גן בכפר לפני שלוקחים החלטה סופית. 


גן אירועים כפרי לחתונה הוא הטרנד החדש בענף החתונות. העיצוב הכפרי קוסם לבעלי שמחה רבים שרוצים ליהנות מכל הטוב שמביע איתו אווירת הכפר, אך לערוך את החתונה במקום מסודר עם כל התשתית הנדרשת לחתונה מודרנית. רוב הסיכויים שגם אתם שוקלים לערוך את החתונה בגן אירועים עם עיצוב כפרי. במיוחד עבורכם ריכזנו מספר דברים שכדאי לקחת בחשבון לפני שבוחרים גן אירועים כפרי לחתונה:

מהי קיבולת המקסימום בגן האירועים?

חשוב לדעת שרוב גני האירועים באזורים כפריים הם גני אירועים קטנים המתאימים לחתונות קטנות עד 150-200 איש בלבד. כך שבמידה ואתם רוצים חתונה גדולה במיוחד, למשל עם כמות מוזמנים של 300 איש ומעלה, יכול מאוד להיות שתתקשו למצוא גן אירועים כפרי שיכול לשרת את כמות האורחים הצפויה.

יכולות להיות הגבלות על חתונות בכפרים שונים

גני אירועים כפריים רבים ממוקמים בכפרים ומושבים בהם יכולות להיות הגבלות מסוימות כגון איסור על רעש החל משעה מאוחרת בלילה, הפעלת זיקוקים וכו'. עקב כך, רצוי לברר מול נציגי גן האירועים בכפר האם קיימות הגבלות כלשהן הרלוונטיות להפקת החתונה. יכול בהחלט להיות שלא תוכלו להשתמש באטרקציות מסוימות או תדרשו לסיים את החתונה מוקדם ממה שאתם רוצים בגלל הגבלות מקומיות.

מהו תקציב הפקת החתונה?

קיים מגוון רחב של גני אירועים כפריים בארץ ישראל, ובהתאם לכך, קיים מגוון גדול של עלויות ומחירי השכרת מקום לחתונה. יש גני אירועים כפריים מאוד יקרים ויש גני אירועים כפריים זולים יותר, אתם ככל הנראה תפגשו עם מספר גני אירועים ברמות מחירים שונות. בעקבות כך, חשוב שתחליטו מראש על תקציב הפקת החתונה בכדי לסנן החוצה את גני האירועים שאינם עומדים ביכולות הכספיות שלכם.

 

יש גני אירועים כפריים מרוחקים

בעוד שיש הרבה יתרונות בחתונה בגן אירועים כפרי, יש חיסרון אחד שחשוב לקחת בחשבון כשבוחרים גן אירועים הממוקם בכפר או מושב, סיכוי גבוה שתהיה בעיית הגעה לגן האירועים. כמובן שיש גני אירועים כפריים, כמו גן החורשה, הממוקמים על ציר תנועה ראשי ליד עיר גדולה, אך חלק גדול מגני האירועים הכפריים ממוקמים במושבים וכפרים רחוקים דורשים נסיעה מרוחקת, מה שיכול לגרום להרבה מוזמנים לוותר על ההגעה.

יש דרישות התאמה לגן בשטח פתוח מספקים חיצוניים

גני אירועים כפריים לחתונה הם לרוב גני אירועים פתוחים. בעוד אין ספק שחתונה מתחת לכיפת השמיים יכולה להיות חוויה בלתי נשכחת, יש לקחת בחשבון שאירוע בשטח פתוח מחייב חלק מהספקים לבצע התאמות. לדוגמה, תקליטן צריך להיערך מראש עם מערכת הגברה חזקה יותר למקום בשטח פתוח כי הסאונד בורח למעלה, מה שיכול לייקר את עלות השכרת תקליטן לחתונה.

לא בהכרח תהיה חנייה בשפע

ישנם מספר גני אירועים טובים בארץ הנמצאים בכפרים ומושבים המתקשים לאכלס כמות גדולה של רכבים באירוע גדול, גם אם הם מציינים שהמקום ערוך לאירועים גדולים. יש סיכוי שגן האירועים שאתם רוצים, ויכול לשרת את כמות המוזמנים בחתונה, אינו בעל מתחם חנייה גדול. בעוד שזאת לא בהכרח בעיה שצריכה למנוע מכם לסגור חוזה מול גן האירועים, כן חשוב לוודא מול נציג גן האירועים שיש להם פתרונות למקרה של עומס רכבים במהלך האירוע.

 

החורשה - גן אירועים בקיבוץ יגור

דרך השלום 1, יגור

072-392-6960

גן החורשה

השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם

גן אירועים כפרי לחתונה גדולה
bottom of page