top of page
גן אירועים חדש לחתונה

גן אירועים חדש לחתונה

זוגות רבים מתלהבים מהרעיון לערוך חתונה במתחם גן אירועים בצפון שנפתח לאחרונה. אך בחירה במתחם גן אירועים חדש זאת לא בהכרח ההחלטה הנכונה ביותר. בעוד שיש כמה יתרונות בלערוך חתונה בגן אירועים שהוקם ממש לאחרונה, ישנם גם כמה חסרונות שכדאי לקחת בחשבון. 


אין ספק שהבחירה החשובה ביותר בארגון חתונה הוא לבחור את המקום המושלם, בין אם זה גן אירועים חדש או גן אירועים מנוסה, בין אם זה גן אירועים בצפון או בין אם זה אולם אירועים קטן בדרום, רוב הצלחת החתונה תקום ותיפול על הבחירה של מתחם האירועים. כך שהמון זוגות שמים דגש רב על המקום שהם בוחרים לערוך בו חתונה ומשקיעים מאמץ רב בבחירת מתחם האירועים לחתונה.

אחד המגמות הפופולריות ביותר בתחום החתונות בישראל הוא הרצון של זוגות רבים להתחתן בגן אירועים חדש שהוקם ממש לאחרונה. מתוך המחשבה שהחידוש של מתחם מעוצב שהוקם לאחרונה יכולים להפוך את החתונה שלהם לערב ייחודי ומקורי.

יתרונות של גן אירועים חדש

לבחירה לערוך חתונה בגן אירועים שהוקם לאחרונה יש שני יתרונות מרכזיים המושכים מאוד זוגות שמתכננים לערוך חתונה:

עיצוב מרשים

ראשית, יש את העיצוב המרשים של מתחם האירועים החדש. לרוב מתחמי האירועים החדשים, כמו גני אירועים ואולמות אירועים, משקיעים רבות בעיצוב ייחודי ומרשים על מנת להיות תחרותיים מול מתחמי אירועים קיימים באזור. הם משקיעים בעיצוב מושך וייחודי שאין בשום מקום אחר. אז במידה וסגרתם מקום בגן אירועים חדש, סיכוי גדול שהעיצוב במתחם יהיה מרשים ומאוד מושקע.

אווירה חדשה ומקורית

שנית, זוגות אוהבים את הרעיון שהם מתחתנים בגן אירועים שהמוזמנים עדיין לא ביקרו בו. כך שהם מקבלים אווירה חדשה ומקורית שלא נראתה אף פעם על ידי המוזמנים בשום חתונה אחרת. אין ספק שיש התרגשות אחרת אצל מוזמנים שהם מגיעים למתחם אירועים חדש שבו הם אף פעם לא היו, מה שגם משדרג את האווירה בחתונה ונותן לזוג המאושר עוד מרכיב להפוך את יום החתונה לבלתי נשכח. אם חשוב לכם להתחתן במתחם אירועים חדש, זה ככל הנראה בגלל שאתם רוצים להעניק למוזמני החתונה אווירה חדשה ומקורית.

חסרונות של גן אירועים חדש

אך חשוב לדעת שיש כמה חסרונות משמעותיים כשבוחרים לערוך חתונה במתחם גן אירועים חדש שרק נפתח לאחרונה.

 

חוסר ניסיון

הסיכון הגדול ביותר בבחירה לערוך חתונה במתחם חדש הוא כמובן הסיכוי הגדול לטעויות במהלך החתונה עקב חוסר ניסיון של מנהלי וצוות המתחם. אם גן האירועים לא ניהל הרבה חתונות מיום הקמתו, חוסר הניסיון הזה יכול להיות בעוכרי הזוג המאושר והאורחים בחתונה. האם אתם רוצים שצוות הגן ילמד על בשרכם את הטעויות שיכולות לקרות במהלך ניהול חתונה? כדאי לשקול שוב את הבחירה ללכת על מתחם אירועים חדש ולא מנוסה.

קשה לשריין תאריך לחתונה

בגלל היתרונות שציינו לעיל, קיים ביקוש גדול למתחמי גני אירועים חדשים בצפון ובשאר הארץ. עקב הביקוש הזה זוגות רבים יכולים לגלות שהם מתקשים לשריין תאריך לחתונה (במיוחד כשלוקחים בחשבון שרוב הזוגות רוצים לשריין תאריך כמה שיותר קרוב לתאריך פתיחת גן האירועים בכדי "לקפוץ" ראשונים על המקום החדש). קחו בחשבון שתתקשו לשריין תאריך לחתונה בגן אירועים בצפון שנפתח לאחרונה.

 

מחירים גבוהים

בהמשך לביקוש הגדול לגן אירועים חדש, יש לקחת בחשבון שהביקוש ו"הבאז" סביב מתחם אירועים חדש לרוב גורר עלויות גדולות יותר. גן האירועים החדש רוצה לנצל את הביקוש בכדי למקסם את הרווחים שלו, כך שהעלות המשוקללת למנה בחודשים הראשונים במתחם לאחר הפתיחה צפויה להיות גבוהה מהממוצע בהשוואה לגני האירועים האחרים בצפון. רוצים לערוך חתונה במתחם חדש? קחו בחשבון שככל הנראה תדרשו לשלם יותר עבור החתונה.

          

החורשה - גן אירועים בקיבוץ יגור

דרך השלום 1, יגור

072-392-6960

גן החורשה

השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם

גן אירועים חדש לחתונה
bottom of page