top of page
​גן אירועים ביגור

גן אירועים ביגור

זוגות המתכננים לערוך חתונה בקרוב ומחפשים גן אירועים בצפון מתקשים הרבה פעמים למצוא את המקום המושלם לחתונה, במיוחד אם הם מאזור חיפה והקריות. כדאי לדעת שזוגות רבים מחיפה והקריות בוחרים גן אירועים ביגור מכיוון שהוא מעניק מספר יתרונות נפלאים. 

 

באזור חיפה והקריות יש מגוון רחב של גני אירועים, החל מגני אירועים אורבניים בתוך העיר חיפה ועד לגני אירועים כפריים במושבים שמסביב, מה שהופך מציאת גן האירועים המתאים ביותר לחתונה למשימה לא פשוטה בכלל. האם כדאי לבחור בגן אירועים בחיפה? האם כדאי גן אירועים בקריות? או אולי בכלל עדיף גן אירועים ביגור?

כדאי לדעת שזוגות רבים ממליצים על הפקת חתונה בגן אירועים ביגור בגלל מספר יתרונות נפלאים שמעניק המיקום המושלם של קיבוץ יגור. להלן כל היתרונות של גן אירועים בקיבוץ יגור:

גן אירועים קרוב לחיפה והקריות

היתרון הגדול ביותר בבחירה לערוך חתונה במתחם גן אירועים ביגור, כגון גן החורשה, היא הקרבה של הגן לעיר חיפה ולאזור הקריות. מצד אחד מקבלים גן אירועים כפרי הממוקם מחוץ להמולה של העיר הגדולה, אך מצד שני, דואגים לשמור על קרבה לאזורי המגורים הגדולים בצפון (שבה קרוב לוודאי מתגוררים מרבית המוזמנים לחתונה).

ממוקם על ציר תנועה ראשי

קיבוץ יגור ממוקם על ציר התנועה הראשי של עוקף חיפה וליד נשר. כך שהמוזמנים לחתונה יכולים להגיע לקיבוץ יגור בצורה קלה מדרום, צפון, מזרח ומערב מבלי הצורך להיכנס לתוך העיר חיפה ולסבול בדרך לחתונה מהפקקים הרבים שבעיר.

יותר זמן לצילומי החתן והכלה

גני אירועים רבים בצפון, הממוקמים במושבים מרוחקים, מצריכים מהחתן והכלה לצאת מוקדם מצילומי הזוגיות ביום החתונה בכדי להספיק להגיע למתחם החתונה. אך גן אירועים ביגור, אשר צמוד לעיר חיפה, מאפשר לחתן והכלה להאריך את צילומי הזוגיות בחיפה ביום החתונה, מכיוון שהנסיעה מחיפה לקיבוץ יגור היא עניין של מספר דקות.

 

נוף מרשים בקיבוץ יגור

ההצלחה בבחירה בגן אירועים לחתונה תלוי רבות גם בנוף הקיים בסביבת גן האירועים. הרבה זוגות מוותרים על השכרת גן אירועים בתוך העיר בגלל שחלק גדול מהגנים הללו ממוקמים באזורי תעשייה שפוגעים באווירה הכללית של החתונה, זה בשונה מגן אירועים בקיבוץ הנהנה מנוף כפרי טבעי הסובב את המתחם.

 

מגוון רחב של ספקי חתונה

באזור חיפה והקריות יש כמות גדולה של חברות ועצמאים בתחום הפקות חתונה. בעקבות כך, הקרבה לעיר חיפה והקריות מאפשרת לזוג המאושר יותר אפשרויות בחירה של ספקי חתונה כמו חברות קייטרינג, תקליטנים לחתונה, חברות הפקת אטרקציות לחתונה, צלמי חתונה וכו'.

מחירים אטרקטיביים

מחיר השכרת גן אירועים בצפון לחתונה הוא בממוצע נמוך יותר מגני אירועים במרכז. כך שבחירה בגן אירועים בקיבוץ יגור שבצפון צפוי להיות נמוך יותר מהמחיר של גן אירועים כפרי באזור המרכז. זהו עוד יתרון בבחירה לערוך חתונה בקיבוץ בצפון כמו יגור.

שטח חנייה גדול ללא תשלום

אחת הבעיות הנפוצות ביותר בגני אירועים אורבניים הממוקמים בלב העיר היא שאין להם מספיק חנייה עקב מגבלות השילוב של גן האירועים בתוך לב העיר. לעומת זאת, גני אירועים בקיבוצים לרוב נהנים משטח חנייה גדול המרוחק מהעיר, ולכן תמיד פנוי לכמות גדולה של מוזמנים.

 

ניתן לערוך חתונת צהריים

עוד יתרון של חתונה בקיבוץ היא היכולת לערוך חתונת צהריים. בחלק מגני האירועים האורבניים מתקשים לערוך חתונות צהריים בגלל שיש הרבה תנועה בתוך העיר במהלך היום, אך לגבי גני אירועים בקיבוצים אין חשש כזה. במידה ורוצים לערוך חתונת צהריים באזור חיפה והקריות, מומלץ לשקול מקום לחתונה כמו גן אירועים ביגור.

החורשה - גן אירועים בקיבוץ יגור

דרך השלום 1, יגור

072-392-6960

גן החורשה

השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם

גן אירועים ביגור
bottom of page