top of page
גן אירועים בטבע

גן אירועים בטבע

הפתרון המושלם לזוגות שרוצים לחגוג חתונת טבע הוא גן אירועים בטבע. מקום לחתונה שמעניק את כל היתרונות של חתונה בטבע, ללא החסרונות. עם זאת, על מנת לארגן בצורה המוצלחת ביותר חתונת טבע במתחם גן אירועים בצפון, כדאי להכיר מספר טיפים מועילים על תכנון חתונה בטבע. 

 

אירוע גדול כמו חתונה, בין אם נערך במתחם גן אירועים בטבע או בין אם הוא נערך בגן אירועים אורבני, מצריך תכנון חכם והמון השקעה. זוגות רבים עושים טעויות גדולות בתכנון חתונה בטבע, מה שמוביל לעלויות גבוהות בארגון החתונה והמון עגמת נפש. עבור זוגות שחולמים על חתונה בגן אירועים בטבע, ריכזנו מספר טיפים מועילים על תכנון חתונת טבע שכדאי להכיר.

דאגו לפתרונות הצללה

במידה ואתם מתכננים חתונת טבע בשעות הצהריים, חשוב לדאוג שבגן האירועים יש מספיק פתרונות הצללה מפני השמש. הדבר האחרון שאתם רוצים זה שאחד האורחים יקבל מכת שמש בטעות. פתרונות הצללה גם יכולים להיות פתרון מצוין למקרה של ממטרים קלים (למקרים שבהם עורכים את החתונה בטבע בעונות המעבר). דאגו לברר מול נציג גן האירועים האם יש להם פתרונות הצללה בהישג יד או שדרשו להזמין מספק חיצוני.

חתונת טבע בערב דורשת תאורה

במידה ואתם מתכננים חתונת טבע בשעות הערב, חשוב לדאוג שבגן האירועים ישנה תאורה חזקה בכל חלקי המתחם. שימו לב שרוב גני האירועים בצפון המציעים חווית חתונה בטבע ממוקמים במושבים וקיבוצים מרוחקים שאין בהם תאורת רחוב, אז רצוי לוודא שקיימת גם תאורה באזור הגישה לגן האירועים. דאגו לברר מול נציג גן האירועים האם יש מספיק תאורה במתחם הגן האירועים והגישה אליו. ניתן לבחון את מצב התאורה בקלות על ידי ביקור בחתונה במקום.

 

הגישו תפריט קייטרינג מותאם לטבע

ההצלחה של תכנון חתונה בטבע תלוי רבות בתפריט הקייטרינג שתבחרו. ככל שתפריט הקייטרינג יהיה יותר מותאם להגשה לחתונת טבע, כך היכולת לתכנן את החתונה תהיה קלה יותר. חתונת טבע היא הזדמנות מצוינת לבחור בתפריטים המותאמים לאכילת רחוב כגון קייטרינג אסאדו, מנות רחוב בפיתה וכו'. בררו מול חברת הקייטרינג לגבי תפריט קייטרינג המותאם לגני אירועים בטבע.

 

דאגו לפתרונות קירור וחימום

הסיכון הגדול ביותר בבחירה לחגוג את החתונה בשטח פתוח בטבע הוא מזג אוויר קיצוני, יכול להיות חם מדי או קר מדי. בעקבות כך, חשוב לדאוג שגן האירועים מצויד בפתרונות חימום וקירור במידה ויידרש. פתרונות קירור אפשריים הם מאווררים גדולים. פתרונות חימום אפשריים הם תנורים גדולים.

 

רצוי לתכנן טקס חופה מקוצר

אין ספק שהחלק המרגש ביותר בחתונה הוא טקס החופה. כמובן שכל המוזמנים שמחים להיות עדים לטקס הנישואין שלכם, אך באותה נשימה, חשוב להתחשב באורחים שצריכים לעמוד מסביב לחופה בחום ובמקום לא מקורה. לכן, מומלץ לתכנן את טקס החופה קצר ככל הניתן.

 

הבטיחו התגוננות נגד מזיקים

מזיקים כמו זבובים וחרקים היא בעיה נפוצה בחתונות טבע. גני אירועים מוסדרים בטבע דואגים לריסוס תקופתי בכדי למנוע מזיקים. ודאו מול גן האירועים שאכן בוצע ריסוס תקופתי.

השכירו ספקים עם ניסיון בחתונות טבע

חתונת טבע שונה בדרישות שלה מחתונה מסורתית באולם אירועים. למשל, בגן אירועים בשטח פתוח צריך הגברה גדולה יותר בגלל שבמקום פתוח הצליל בורח למעלה. בעקבות כך, זאת יכולה להיות טעות גדולה להעסיק ספקים שאף פעם לא העניקו שירות לחתונה בטבע. דאגו להעסיק רק ספקים שיש להם ניסיון רב שנים במתן שירותים לחתונות בגני אירועים בטבע.

החורשה - גן אירועים בקיבוץ יגור

דרך השלום 1, יגור

072-392-6960

גן החורשה

השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם

גן אירועים בטבע
bottom of page