top of page
איך לבחור גן אירועים לחתונה

איך לבחור גן אירועים לחתונה

זוגות רבים לא יודעים איך לבחור גן אירועים שמתאים בדיוק לדרישות החתונה שלהם. אז בין אם אתם מחפשים גן אירועים בצפון או בין אם אתם מחפשים גן אירועים במקום אחר, יש מספר משתנים שחשוב לקחת בחשבון בעת בחירת גן אירועים לחתונה. 


כשמתכננים חתונה יש המון דברים שצריך לדאוג להם, אך אף אחד מהדברים הללו לא חשוב כמו בחירת המקום שבו עורכים את החתונה. לכן, זוגות שרוצים להתחתן בגן אירועים תמיד מתחילים לענות על השאלה "איך לבחור גן אירועים?". בכדי לעזור לכם בבחירת גן האירועים המתאים לחתונה, ערכנו עבורכם רשימה של המשתנים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון בעת בחירת גן אירועים לחתונה:

מיקום גן האירועים

מיקום הוא עניין מאוד חשוב בבחירה של גן אירועים. יש זוגות שבוחרים מיקום שקרוב גאוגרפית אליהם, יש זוגות שבוחרים מיקום שקרוב לרוב המוזמנים בחתונה ויש זוגות שבוחרים מיקום מיוחד כמו על החוף. מיקום מן הסתם מצמצם את האפשרויות אז מומלץ להיות גמישים במיקום. למשל אם מחפשים גן אירועים בצפון אז יש מבחר גדול אבל אם מחפשים גן אירועים עם נוף לים אז אפשרויות הבחירה יצטמצמו משמעותית.

קיבולת כמות אורחים בגן

חשוב להתאים את גן האירועים לכמות האורחים הצפויה להגיע לחתונה כך שגן האירועים לא יראה צפוף מדי או ריק מדי. גני אירועים לרוב מציינים קיבולת מקסימום. רצוי לבחור בגן אירועים עם קיבולת מקסימלית של עד 50 איש יותר מכמות המוזמנים.

תמהיל השירותים בגן האירועים

גני אירועים בצפון ובשאר הארץ מציעים מגוון רחב של שירותים. יש גני אירועים שמציעים רק את השכרת המקום ותפריט קייטרינג, בעוד שיש גני אירועים שמציעים גם חבילה הכוללת תקליטן ואטרקציות חתונה שונות. חשוב לברר מול נציג גן האירועים על כלל השירותים הנלווים להשכרת המקום בכדי לקבל תמונה מלאה על תמהיל השירותים של גן האירועים.

עלויות השכרת גן האירועים והשירותים הנלווים

העלות הכוללת של השכרת גן אירועים וכל השירותים הנלווים שבוחרים משפיעה רבות על החלטת הבחירה בגן אירועים כזה או אחר. עלות השכרת גן אירועים מתבטאת לפי עלות לאורח. מומלץ להגדיר מראש תקציב חתונה ולבחור גן אירועים שעומד בתקציב שנקבע על מנת להשאיר מקום לעלויות נוספות בלתי צפויות. רצוי גם להגדיר מרווח 10% להוצאות בלתי צפויות.

 

האווירה בגן האירועים

רוצים חתונה בגן אירועים יוקרתי? מעדיפים דווקא חתונה צהריים באווירה קלילה? אולי רוצים אווירת גן אירועים בצפון? האווירה שרוצים לייצר בחתונה משפיעה רבות על החלטת הבחירה בגן האירועים. כדאי להחליט איזו אווירה רוצים בחתונה לפני שמתחילים לחפש אחר גן אירועים לחתונה. זה יעזור בבחירת מתחם גן האירועים המתאים ביותר.

מבנה גן האירועים

גני אירועים בנויים ומעוצבים בצורה שונה אחד מהשני. יש גני אירועים שבהם טקס החופה נמצא בחוץ והישיבה באולם מקורה, יש גני אירועים בשטח פתוח וכו'. לכל מבנה יש את היתרונות והחסרונות שלו. חשוב לקחת בחשבון את מבנה גני האירועים ולבחור בגן עם המבנה והעיצוב המתאים ביותר לדרישות החתונה והאווירה.

 

מקצועיות צוות מתחם גן האירועים

צוות מתחם גן האירועים, החל ממנהל האירוע ועד למלצר הזוטר ביותר, יהיו האנשים שעליהם יקום וייפול איכות השירות בחתונה. חשוב לדאוג שגן האירועים מחזיק בצוות שירות מיומן ובעל ניסיון בשירות חתונות. דאגו לשוחח עם מנהל האירוע ולקבל ממנו הבטחות למתן השירות במהלך יום החתונה.

 

תאריך החתונה

כמובן שאסור להתעלם מתאריך החתונה הרצוי. זהו משתנה שלרוב מצמצם משמעותית את כמות אפשרויות הבחירה בגני אירועים, במיוחד לזוגות שמעוניינים בתאריך חתונה מאוד ספציפי. לאחר שיש לכם רשימה של מספר גני אירועים מתאימים, יש לבסוף לבדוק איזה גן אירועים פנוי בתאריך החתונה הרצוי (בחודש הרצוי וביום הרצוי בשבוע).

        

החורשה - גן אירועים בקיבוץ יגור

דרך השלום 1, יגור

072-392-6960

גן החורשה

השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם

איך לבחור גן אירועים לחתונה
bottom of page