top of page
אולם אירועים בחיפה

אולם אירועים בחיפה

לבחור אולם אירועים בחיפה לחתונה יכול להיות אתגר לא פשוט, אך יש מספר טיפים על בחירת אולם או גן אירועים בצפון ובחיפה שיכולים לעזור לכם למצוא בקלות את האולם המושלם ביותר לחתונה. המשיכו לקרוא בכדי לדעת איך לבחור נכון יותר. 

 

אין ספק שיש מבחר רב של מתחמי אירועים בחיפה, החל מגני אירועים גדולים עד לאולמות אירועים קטנים. כל האפשרויות פתוחות עבור זוג מאושר שרוצה להתחתן בחיפה, אך בשורה התחתונה אתם רוצים למצוא את המקום המושלם ביותר עבורכם, וזה בהחלט מובן. אז איך מוצאים אולם אירועים בחיפה או גן אירועים. להלן מספר טיפים מועילים שיקרבו אתכם צעד אחד קדימה למציאת האולם או גן האירועים המושלם ביותר לחתונתכם.

כדאי להתחיל לחפש אולם או גן אירועים כמה שיותר מוקדם

האם שמעתם על הפתגם "אל תדחה למחר את מה שאתה יכול לעשות היום". ובכן, זה רלוונטי גם בכל הנוגע לבחירה של מקום לחתונה. מומלץ להתחיל כמה שיותר מוקדם את החיפוש אחר אולם ו/או גן אירועים לחתונה בכדי לפנות לכם מספיק זמן לעשות סקר שוק מקיף בין מקומות לחתונה בחיפה, להשאיר מספיק זמן לבצע משא מתן מול אולם האירועים והספקים השונים ועל מנת שלא תצטרכו לתכנן את כל החתונה בלחץ.

בקשו המלצות מזוגות אחרים שכבר התחתנו באזור חיפה

אנחנו בטוחים שאתם מכירים עוד זוגות כמוכם שמתכננים חתונה או שהתחתנו בשנה האחרונה בחיפה. הם יכולים להיות מקור נפלא להגיע לאולמות וגני אירועים מומלצים בחיפה ולקבל את המידע שהמקומות הללו לא מספרים לזוגות שפונים מהאינטרנט. צרו קשר עם הזוגות הללו בהקדם בכדי לקבל מהם המלצות על אולמות וגני אירועים בחיפה, אתם לא תאמינו כמה זה יתרום לכם בצמצום הבחירה בין המקומות השונים לחתונה בחיפה.

 

אל תהיו מקובעים על תאריך חתונה מסוים

אחת הטעויות הנפוצות ביותר של זוגות בחיפוש אחר אולם אירועים בחיפה היא שהם מקובעים על תאריך מסוים לחתונה. זה יכול להיות התאריך בשנה שבו הם נפגשו בפעם הראשונה, תאריך מיוחד כמו ה-11 לנובמבר וכו'. החשיבה המקובעת רק תפגע בכם בחיפוש אחר המקום המושלם ובמשא ומתן מול בעלי האולמות וגני האירועים. נסו להיות גמישים ככל הניתן, וזכרו, קרובי המשפחה והחברים שאוהבים אתכם יגיעו לחתונה בכל תאריך שתשריינו.

 

ביקור באולם האירועים בזמן חתונה

אף פעם אל תוותרו על ההזדמנות לבקר באולם האירועים במהלך חתונה, זאת הדרך הכי טובה לראות ממבט ראשון כיצד האולם מתנהל במהלך חתונה. יש אולמות אירועים בחיפה שיזמינו אתכם לבצע טעימות בצהריים או באמצע השבוע שאין חתונה, התעקשו לבקר במקום במהלך חתונה בכדי באמת לשפוט את המקום כמו שצריך.

 

בררו האם יש חבילת חתונה כוללת

רוב אולמות וגני האירועים בחיפה מציעים חבילת חתונה כוללת המכילה במחיר אחד את כל עלויות הנדרשות לחתונה, החל כמובן מהשכרת האולם ועד לספקים נוספים (צלם חתונות, צלם מגנטים, תקליטן חתונה, חברת קייטרינג ואטרקציות שונות). תמיד תדאגו לברר האם יש חבילת חתונה כוללת מכיוון שברוב המקרים זה מקטין עבורכם את העלות הכוללת של הפקת החתונה וחוסך זמן בארגון החתונה.

 

עלות השכרת המקום חייבת להתאים למגבלות התקציב

בין אם אתם מקבלים הצעת מחיר על חבילת חתונה כוללת מאולם אירועים או בין אם אתם מקבלים הצעת מחיר רק להשכרת מקום לחתונה, חשוב לוודא שמרכיב השכרת המתחם עומדת במגבלות תקציב הפקת החתונה מכיוון שזוהי העלות הגדולה ביותר בתכנון חתונה. דאגו לקבל הצעות מחיר ממספר אולמות וגני אירועים בחיפה לפני שאתם לוקחים החלטה סופית.

החורשה - גן אירועים בקיבוץ יגור

דרך השלום 1, יגור

072-392-6960

גן החורשה

השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם

אולם אירועים בחיפה
bottom of page