top of page
מקומות לאירועים קטנים

מקומות לאירועים קטנים

מקומות לאירועים קטנים כמו גני אירועים בצפון מצוינים לחגיגת אירועים קטנים בגלל שהם בנויים במיוחד לחגיגת אירוע גם עם כמות מזומנים מצומצמת. אך לפני שבוחרים את המקום המושלם לאירוע קטן, חשוב לקחת בחשבון מספר דגשים חשובים לגבי מתחם האירוע. 


בתחום האירועים ניתן להבחין בשנים האחרונות בגידול משמעותי באירועים הקטנים. יותר ויותר אנשים, בין אם זה זוגות צעירים או בין אם זה הורים לילדי בר/בת מצווה, מעדיפים לערוך אירוע עם רשימת מוזמנים מצומצמת בכדי לחסוך עלויות. מה שהופך מקומות אירועים קטנים כמו גני אירועים בצפון למקומות מאוד נחשקים. האם גם אתם מחפשים מקום לאירוע קטן?

בחירת מקום לאירוע קטן היא ההחלטה הכי חשובה שתקבלו בעת תכנון האירוע. במיוחד אם המקום שאתם מחפשים מעניק לכם את כלל שירותי האירוע הנדרשים כגון קייטרינג, מוסיקה וכו'. אז הנה מספר דגשים שאתם צריכים לקחת בחשבון לגבי מקומות לאירועים קטנים:

מיקום מתחם האירועים

חשוב לקחת בחשבון היכן ממוקם מתחם האירועים. תחילה, מומלץ שהמתחם יהיה ממוקם במיקום עם גישה מרכזית על יד כביש ראשי או באזור שקל להגיע אליו. שנית, מומלץ שהמתחם יהיה קרוב למגורים של מרבית המוזמנים בכדי להבטיח שכמה שיותר מוזמנים יוכלו להגיע בקלות לאירוע ולהישאר עד מאוחר. ולסיום, אם ברצונכם לחגוג אירוע בגן אירועים, מומלץ שהגן ימוקם במקום שקט שיכול להעניק את האווירה הטבעית שרוצים לקבל מגני אירועים.

קיבולת המקסימום שהמתחם יכול לשרת

חשוב לקחת בחשבון מהי הכמות המקסימלית של מוזמנים שמתחם האירוע יכול לשרת. מכיוון שאם אתם מחפשים מקומות לאירועים קטנים אז בוודאות למתחמים הללו יש קיבולת מקסימום כי הם בנויים לשרת אירועים קטנים. המספר המקסימלי של מוזמנים חשוב מאוד כי אתם לא רוצים להשכיר אירוע שלא יכול לשרת את כמות המזומנים הצפויה באירוע שלכם. אינכם רוצים להשכיר למשל בטעות גן אירועים בצפון שיכול לשרת עד 100 איש לאירוע של 120 מוזמנים, זה יכול ליצור בעיות רבות.

שירותים נלווים הכלולים בשירות מתחם האירועים

חשוב לקחת בחשבון האם מתחם האירועים הקטנים מעניק שירותים נלווים לאירועים. האם במקום יש מטבח והוא יכול לספק קייטרינג לאירוע שלך? האם המתחם עובד עם תקליטן לאירועים או שיש לו מערכת הגברה למוסיקת רקע? האם יש במתחם חדר פרטי עבור המשפחה קרובה? האם המתחם מעניק שירותי אבטחה על כספת הצ'קים? האם המתחם מציע אטרקציות נוספות לאירועים? חשוב להכיר את כלל השירותים שהמקום יכול להציע בכדי לקחת את ההחלטה הטובה ביותר לגבי המקום המושלם עבורכם.

חניה פרטית במתחם האירועים

חשוב לקחת בחשבון מהו סידור החנייה במתחם האירועים. מקומות לאירועים קטנים רבים אינם מספקים חנייה פרטית למוזמנים. בין אם אתם משכירים גן אירועים בצפון או בין אם אתם משכירים מתחם גני אירועים בטבע, יש לשים לב לסידור החנייה ולהתכונן בהתאם. במידה ואין חניה פרטית למוזמנים ומדובר על אירוע של מעל 50 אורחים, מומלץ לא להשכיר את המתחם.

 

עלות השכרת המקום עבור האירוע

חשוב לקחת בחשבון את עלויות ההשכרה של מתחם האירועים. הבחירה שלכם לערוך אירוע עם כמות מוזמנים מצומצמת היא בסופו של דבר במטרה להפחית עלויות, לכן, כמובן שחשוב לקחת בחשבון את עלויות ההשכרה של מתחם האירועים והשירותים הנלווים. בעוד שמחיר השכרת המקום לא צריך להיות משתנה ההחלטה היחידי, כן מומלץ לאחר שביקרתם במספר מקומות לאירועים קטנים (ובחרתם 2-5 מקומות פוטנציאליים) לבקש הצעות מחיר ולהשוואות מחירים לפני הבחירה הסופית.

    

החורשה - גן אירועים בקיבוץ יגור

דרך השלום 1, יגור

072-392-6960

גן החורשה

השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם

מקומות לאירועים קטנים
bottom of page