top of page
חתונות גני אירועים בצפון

חתונות גני אירועים בצפון

הפקת חתונה היא כנראה אחד הדברים הכי מלחיצים לזוג צעיר, וזה לא מפתיע שהרבה זוגות שוכחים לתת דגש על הדברים החשובים ביותר בארגון החתונה. הדברים החשובים ביותר לגבי ארגון חתונות גני אירועים בצפון הם המפתחות לחתונה מוצלח. 


הקיץ הוא זמן הפופולרי ביותר לחתונות, ורוב הזוגות מעדיפים לערוך את טקס החופה שלהם בגני אירועים בצפון. אין ספק שחתונה בגן אירועים הוא אירוע בלתי נשכח, אך בו זמנית הפקת חתונה מושלמת בגן אירועים היא משימה לא קלה. הדבר הטוב ביותר שאתם יכולים לעשות בכדי להבטיח שהחתונה שלכם תהיה מוצלחת כמו שאתם רוצים הוא לזכור את הנושאים הבאים:

תקציב החתונה הוא הבסיס לכל שאר החלטות החתונה

מרבית ההחלטות שלכם לגבי החתונה, כמו למשל איזה גן אירועים בצפון תשכירו, תלויות ביכולות הכספיות שלכם למימון החתונה. בגלל שהרבה החלטות שתדרשו לקחת נגזרות מתקציב החתונה, אתם חייבים לזכור לקבוע תקציב חתונה ריאלי לפני שאתם מתחילים לפנות לגני אירועים בצפון לטובת שריון מקום ותאריך.

בחודשי הקיץ החמים הצללה בגן האירועים הכרחית

בין אם רק טקס החופה מתבצע במתחם גן פתוח או בין אם כל החתונה נערכת בחוץ, חשוב לדאוג להצללה מספקת בגן האירועים לשעות השמש של החתונה. בגן האירועים אין הצללה קבועה? בררו איתם לגבי השכרת אוהלים או התקנת הצללה זמנית אם וכאשר יהיה מאוד חם ביום החתונה. במידה ואתם מתכננים חתונת קיץ בצהריים אז השמש יוקדת ומאוד חם, חשוב לוודא שגן האירועים בנוי בצורה שמעניקה מספיק הצללה במהלך החתונה. במידה ואתם עורכים חתונה בגן בערב, אל תשכחו שבחודשי הקיץ השמש שוקעת מאוד מאוחר, כך שאם אתם מתכננים חופה בסביבות השעה 20:00, המוזמנים יבלו בגן כאשר יש עוד שמש.

חתונות גני אירועים הנערכות בערב מחייבות מערך תאורה מושקע

אחד הדברים הקטנים שחובה לשים לב אליהם כאשר נפגשים עם מנהלים של  גני אירועים בצפון לקראת החתונה הוא מערך התאורה. בגלל שמדובר על אזור שרובו פתוח, במהלך הערבים נדרשת תאורה חזקה מאוד. בהרבה גני אירועים בצפון מערכי התאורה לא מספיק חזקים, וזה יוצר הרבה אזורים חשוכים באזור הגן שפוגעים בחוויית החוגגים במהלך החתונה.

מערך ההגברה בשטח פתוח

בדומה לעניין תאורת מתחם גן האירועים בשעות הלילה, גם מערך ההגברה נדרש להתמודד עם שטח פתוח. סאונד נוטה לעלות למעלה, וכאשר אין תקרה לשמור על האקוסטיות, מערכת הגברה רגילה לא עושה את העבודה כמו שצריך. כאשר אתם פוגשים את מנהל גן האירועים חשוב לקבל ממנו חוות דעת לגבי מערכת ההגברה הנדרשת להתקנה על ידי התקליטן. הרבה פעמים תוכלו לקבל ממנו המלצה על תקליטן חתונה שמכיר את גן האירועים ויודע להכין בהתאם את מערך ההגברה הנכון למתחם גן האירועים שאתם משכירים לחתונה.

אסור לשכוח להתגונן בפני מזיקים

האויבים מספר אחד של חתונות גני אירועים בצפון הם כמובן אותם חרקים ומזיקים הנמשכים לכל הצמחייה שבגן. חשוב לבדוק האם לגן האירועים יש את כל האמצעים להתמודד עם מזיקים וחרקים פוטנציאליים. רוב גני האירועים בצפון דואגים לרסס על בסיס שוטף את הגן בפני מזיקים ולהגיש את המנות קייטרינג בצורה שמגנה בפני חרקים וזבובים.

        

החורשה - גן אירועים בקיבוץ יגור

דרך השלום 1, יגור

072-392-6960

גן החורשה

השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם

חתונות גני אירועים בצפון
bottom of page