top of page
תפיסות שגויות לגבי חתונות בגני אירועים בצפון

תפיסות שגויות לגבי חתונות בגני אירועים בצפון

הרבה זוגות שמחפשים גני אירועים בצפון לחתונה עושים טעויות בתכנון החתונה בגלל שהם מחזיקים בתפיסות לא נכונות לגבי הפקת חתונות בגני אירועים בצפון. בכדי שגם אתם לא תעשו טעויות בהפקת החתונה שלכם, הנה מספר מחשבות שיש להימנע מהן. 


חתונות הם סמל של אהבה, תקווה, מסירות, הקרבה והתחייבות של החתן והכלה אחד לשנייה. כאשר מפיקים חתונה יש מרווח גדול לעשות טעויות בארגון האירוע החשוב הזה, כאשר חלק מאותן טעויות נובעות הרבה פעמים מתפיסות לא נכונות לגבי ארגון החתונה של הזוג. הרבה זוגות מסתכלים מבכים אחרי החתונה על טעויות שהם עשו במהלך תכנון האירוע בגלל תפיסות שגויות נפוצות. על מנת שזה לא יקרה גם לכם, אנו רוצים לשתף אתכם באותן תפיסות שגויות על חתונות בגני אירועים בצפון:

תפיסה שגויה מספר 1: בערב החתונה רק החתן והכלה חשובים

כמובן שאירוע החתונה הוא מאורע שבו כל המשפחה והחברים שלכם מתאספים בכדי לחגוג את האהבה ביניכם, אך זה לא אומר שהחתונה עצמה צריכה להתמקד רק בחתן ובכלה. האמת היא, שלרוב זה דווקא ידרוש מכם ההיפך. אתם צריכים לדאוג שההפקה של האירוע, החל מבחירה של גן אירועים בצפון ועד לבחירת המנה הכי קטנה בתפריט הקייטרינג, תתחשב באורחים המזומנים. אם אתם חושבים לקחת החלטה לגבי הפקת האירוע שיכולה לפגוע במספר אורחים, למשל לבחור בתפריט בלי מנות בשריות כי אתם צמחוניים, אז אתם צריכים לחשוב מחדש על האורחים שלכם.

תפיסה שגויה מספר 2: הרבה יותר קריר בערב באזור הצפון

אחת התפיסות השגויות לגבי גני אירועים בצפון היא שתמיד יש לקחת בחשבון שיותר קריר בערב לעומת גני אירועים באזור המרכז. אבל ברוב המקרים זוהי מחשבה לא נכונה. דבר ראשון, ישראל היא מקום קטן ואין הרבה שינויים של מזג האוויר בין אזור אחד לשני. בתקופת האביב והקיץ לרוב אין שינויים של יותר מ2-3 מעלות לכל היותר בטמפרטורה. דבר שני, שינויים במזג האוויר מושפעים ממגוון משתנים. כך שלא בהכרח באזור הצפון תמיד קריר יותר בערב מאזור המרכז, גם ההיפך יכול להיות. אז אם אתם שוקלים בין גן אירועים בצפון לבין אחד במרכז, אין מה לקחת בחשבון את נושא מזג האוויר.

תפיסה שגויה מספר 3: אסור אף פעם לסגור עם גן האירועים הראשון שמבקרים בו

אחת העצות הנפוצות ביותר בתכנון של חתונה היא אף פעם לא לסגור ישר עם גן האירועים או אולם האירועים הראשון שמבקרים בו. בעוד שישנה מחשבה נכונה מאחורי העצה הזאת, תמיד טוב לבדוק עוד חלופות בכדי לקבל את המחיר הטוב ביותר, זה לא בהכרח אומר שלא מומלץ לסגור עם גן האירועים הראשון שאתם מבקרים בו. אם מצאתם גן אירועים טוב, בתאריך שמתאים לכם, במחיר שאתם יודעים שסביר וזה מרגיש לכם כמו גן האירועים המתאים, אז לא בהכרח כדאי להתמהמה. קחו בחשבון שבהחלט יכול להיות מצב שמצאתם את גן האירועים המתאים ביותר עבורכם כבר על הפעם הראשונה.

תפיסה שגויה מספר 4: אי אפשר למצוא גן אירועים איכותי בצפון בהתראה קצרה

אחת התפיסות השגויות ביותר בתחום האירועים הוא שכזוג תתקשו למצוא גן אירועים איכותי וטוב בצפון בהתראה קצרה. רוב מפיקי החתונה ייעצו לכם להתחיל לחפש גן אירועים לכל הפחות חצי שנה מראש. אך מה קורה אם אתם רוצים להתחתן כמה שיותר מהר? האם יש לכם סיכוי למצוא גן אירועים יוקרתי וטוב בהתראה כזאת קצרה? ובכן, בהחלט יש לכם סיכוי. נוצרים לפעמים ביטולים או שינויים בתאריכים של חתונות בגני אירועים בצפון, אז עם קצת מזל אולי תוכלו למצוא תאריך קרוב פנוי בגן אירועים יוקרתי שיתאים לכם.

        

החורשה - גן אירועים בקיבוץ יגור

דרך השלום 1, יגור

072-392-6960

גן החורשה

השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם

תפיסות שגויות לגבי חתונות בגני אירועים בצפון
bottom of page