top of page
חתונות אביב בגני אירועים

חתונות אביב בגני אירועים

כדאי לכם לנסות לחסוך על מה שניתן כאשר אתם מתכננים חתונת אביב במתחם יוקרתי של גני אירועים בצפון. יש מגוון דרכים קטנות ומומלצות לחיסכון בעלויות של חתונות בגני אירועים שלא דורשות מכם להתפשר על איכות האירוע. 


אחד הדברים העיקריים שזוגות מתחתנים מקפידים עליו הוא נושא עלויות הפקת החתונה, במיוחד אם החתונה נערכת באולמות אירועים או גני אירועים יוקרתיים בצפון. מהיום הראשון של הפקת החתונה הזוג המתחתן יקבל הצעות מחיר רבות מגני אירועים וספקים שונים וינסה לקבל את המחיר הטוב ביותר. אך מעבר לקבלת המחיר הטוב ביותר מול כל ספק, זוגות מאורסים גם רוצים לעשות פעולות שיאפשרו להם לחסוך בהוצאות החתונה מבלי לפגוע בחוויית המוזמנים.

 

כמובן שאי אפשר לארגן חתונה יוקרתית בתקציב מאוד נמוך, אך בהחלט אפשר לעשות מספר דברים בכדי לצמצם עלויות ולקצץ במקומות שהאורחים בחתונה לא ירגישו בכך. הנה מספר טיפים שיעזרו לכם לחסוך על הוצאות החתונה שלכם, במידה והיא נערכת בגן אירועים בעונת האביב:

עובדים עם כמה שפחות ספקים

כאשר זה נוגע להפקה של חתונה בגן אירועים אז בדרך כלל הדבר הכי אפקטיבי שאתם יכולים לעשות בכדי לחסוך בעלויות החתונה היא, לעבוד עם כמה שפחות ספקים. כלומר, אם כל ספק יכול לתת לכם מגוון שירותים במקביל, למשל גן האירועים שלכם מבצע גם קייטרינג או תקליטן החתונה מבצע גם שירותי תאורה, אז בדרך כלל זה מאפשר לכם לחסוך בעלות הכוללת של כלל השירותים. כאשר הספק מעניקים לכם יותר שירותים הוא יכול לחסוך בעלויות ההגעה וההתקנה, וזה מאפשר לו לתת לכם מחיר חבילה זול יותר במצטבר. חשוב לדעת שהשכרת גן אירועים בצפון לחתונה שגם מעניק שירותי קייטרינג, תקליטן וכו' זה לא בהכרח מגביל אתכם בבחירה של הפקת החתונה כי מרבית גני האירועים בצפון עובדים עם מספר ספקים חיצוניים שאפשר לעבוד איתם בעלות כוללת זולה יותר.

אתם יכולים לחסוך על שדרוגים שמציע גן האירועים

רוב גני האירועים בצפון מציעים חבילת חתונה בסיסית מבחינת עיצוב הגן והאפשרויות של קייטרינג החתונה והשירותים האחרים שהגן מספק. מעבר לכך הם מעניקים לזוג אפשרויות שדרוג שונות כגון עיצוב כיסאות יוקרתי, שדרוג חופה, דוכני מזון נוספים וכו'. חשוב לזכור שאם אתם רוצים לשדרג את החבילה הבסיסית שמעניק לכם גן האירועים, התוספת של השדרוגים הללו נתונים למשא ומתן. כמו שמחיר ההשכרה הבסיסי של גן האירועים נתון לוויכוח, גם השדרוגים שהגן אירועים מציע יכולים להיות זולים יותר אם תתעקשו. אתם בהחלט יכולים לנהל משא ומתן על השדרוגים השונים שמציע לכם גן האירועים, וכמובן שאתם גם יכולים לוותר עליהם אם המחיר שלהם לא שווה את התועלת לשדרוג מראה החתונה וחווית האורחים.

תאריכים בתחילת האביב זולים יותר

הרבה זוגות חולמים על חתונת אביב בגני אירועים, אך לא כולם מוכנים להשקיע בעלויות הנלוות לכך. אם אתם לא רוצים לוותר על חלום חתונת האביב שלכם באוויר הפתוח, אבל כן מעוניינים לשלם כמה שפחות, אז אולי כדאי לשקול לקבוע תאריך בימים הראשונים של עונת האביב ולא בשיא העונה שהביקוש בקרב זוגות לגני אירועים גבוה במיוחד. נכון שאתם מסתכנים אולי במזג אוויר חורפי, ובהחלט יש סיכוי שיטפטף קצת במהלך החתונה, אך להרבה זוגות החיסכון בעלות השכרת גן האירועים שווה את הסיכון. חשוב גם להפנים ששריון תאריך חתונה בגן אירועים בתחילת עונת האביב הוא לא באמת כזה סיכון גדול בגלל שכיום במרבית גני האירועים בצפון יש אולם חלופי מקורה או אפשרות להציב אוהלים למכסה כנגד הגשם במידת הצורך.

        

החורשה - גן אירועים בקיבוץ יגור

דרך השלום 1, יגור

072-392-6960

גן החורשה

השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם

חתונות אביב בגני אירועים
bottom of page