top of page
גן אירועים קטן

גן אירועים קטן

זוגות רבים כיום בוחרים להשכיר גן אירועים קטן לחתונה. אם גם אתם חושבים שחתונה קטנה במתחם גן אירועים בצפון היא הבחירה המושלמת עבורכם, אנו רוצים לשתף אתכם מספר טיפים מועילים שיעזרו לכם להגשים את חלומכם. היצמדו לטיפים הבאים והחתונה שלכם תהיה סיפור הצלחה. 


חתונה קטנה בגן אירועים בצפון יכולה להיות אירוע מושלם כמו כל חתונה גדולה, במיוחד אם האירוע מתקיים בתקופות מזג אוויר נעימות לאירועים בשטח פתוח. אם גם אתם החלטתם לערוך חתונה קטנה בגן אירועים בצפון, אנחנו רוצים לעודד אתכם שלקחתם את ההחלטה הנכונה. אך חשוב לזכור שהבחירה בחתונה קטנה אינה מעידה על תכנון קל ופשוט. אתם בכל מקרה תדרשו להתאמץ אם ברצונכם לארגן את החתונה המושלמת. אבל אל דאגה, אנחנו כאן בכדי לעזור. להלן מספר טיפים מועילים לתכנון חתונה במתחם גן אירועים קטן בצפון:

הגדירו ציפיות ריאליות

הטיפ הראשון והכי חשוב בתכנון חתונה הוא להגדיר ציפיות ריאליות. ככל שתהיו יותר עם הרגליים על הקרקע בהחלטות המשמעותיות בתכנון החתונה כמו קביעת תקציב, השכרת גן אירועים, בחירת תפריט הקייטרינג וכו' כך בסופו של דבר תהיו מרוצים יותר מהחתונה עצמה.

הקפידו על רשימת מוזמנים מצומצמת

בחרתם לערוך חתונה קטנה? רשימת המוזמנים צריכה להיות מצומצמת בהתאם. אין טעם להזמין את כל מי שאי פעם הכרתם או מכרים שלא ראיתם שנים. לגני אירועים קטנים בצפון יש קיבולת מקסימלית של מוזמנים, דאגו שרשימת המוזמנים לא תחרוג מקיבולת גן האירועים שאתם משכירים. לא משוכנעים שאתם צריכים לצמצם את רשימת המוזמנים? אנו ממליצים לכם לקרוא עוד על מדוע כדאי לצמצם את כמות המוזמנים של חתונה קטנה בצפון.

הגדירו חוקים לצמצום רשימות המוזמנים

טיפ מועיל שיעזור לכם לשמור על רשימת מוזמנים קטנה הוא להגדיר חוקים קשיחים לגבי מי מוזמן. למשל אתם יכולים להחליט שאינכם מזמינים חברים שלא היו אתכם בקשר יותר מחצי שנה או להזמין רק קרובי משפחה מהמעגל הראשון. חוקים כאלו יהפכו את מטלת צמצום רשימת המוזמנים לקלה יותר.

 

השקיעו יותר בעלות לאורח

אחד היתרונות בהפקת חתונה קטנה היא שאפשר להשקיע יותר בכל אורח, למשל עלות מנת קייטרינג יכולה להיות גבוהה יותר, ובכך להבטיח שהאורחים הקרובים שלכם יצאו שמחים מהאירוע החתונה. בדקו עם מנהל גן אירועים בצפון מה הוא יכול להציע לכם לשדרוג החתונה בהתאם לתקציב שלכם.

עשו בדיקה מקיפה על ספקי החתונה

בין אם אתם מתכננים חתונה קטנה בגן אירועים בצפון או בין אם אתם בוחרים באולם אירועים קטן, אתם צריכים לסמוך בלב שלם על הספקים שלכם בחתונה. לכן, חשוב לעשות בדיקה מקיפה על ספקי החתונה. היפגשו עם הספקים לפני החתונה, שאלו שאלות, צרו קשר עם לקוחות ממליצים ועוד. אל תסגרו חוזה עבודה עם ספק לפני שאתם בטוחים שאתם בחרתם בספק הנכון.

תקציב החתונה צריך להתבסס על סדרי עדיפויות

חלקו את תקציב החתונה בהתאם לדברים החשובים ביותר עבורכם. בין אם זה גן אירועים יוקרתי בצפון או בין אם זה תפריט קייטרינג עשיר, הדברים החשובים ביותר עבורכם צריכים לקבל יותר השקעה כספית בחתונה.

התחשבו בתקופות הביקוש לגני אירועים בצפון

המשתנה המרכזי בעלויות השכרת גן אירועים בצפון הוא תאריך החתונה. בגלל שגני אירועים הם שטח פתוח ישנן תקופות ביקוש המשתנות, ככל שנעים יותר בשנה יש ביקוש רב יותר לגני אירועים וההיפך, אז נצלו זאת לטובתכם במשא ומתן.

העסיקו חברת הפקת חתונות

תכנון החתונה לא חייב ליפול כולו על הכתפיים שלכם. אתם תמיד יכולים לקחת עזרה מקצועית בתכנון והפקת החתונה. זוגות רבים מהססים להוציא כסף על חברה מקצועית להפקת החתונה במטרה לחסוך הוצאות, אך דווקא הרבה פעמים סיוע של איש מקצוע יכול לחסוך לכם הרבה יותר רבות בשאר עלויות החתונה.

        

החורשה - גן אירועים בקיבוץ יגור

דרך השלום 1, יגור

072-392-6960

גן החורשה

השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם

גן אירועים קטן
bottom of page